متن حکم مقام معظم رهبرى در انتصاب هیات مدیره دفتر تبلیغات

نوع مقاله : مقاله پژوهشی


در انتصاب هیأت مدیره دفتر تبلیغات اسلامى حوزه علمیّه قم
بسم اللّه الرحمن الرحیم‏
دفتر تبلیغات اسلامى حوزه علمیه قم ، در شمار نهادهاى فرخنده‏اى است در آغاز پیروزى انقلاب ، هر یک در پى شناخت نیازى بى چون و چرا ، شناخت نخستین کارهایى که براى برآورده ساختن آن نیاز مى شد کرد ، پدید آمدند و سالیانى بهره رساندند و روز به روز بهتر و رساتر و با چگونگى و اندازه‏ى نیاز هماهنگ‏تر پیش رفتند.

این دفتر پرتلاش و پرتوان و گسترده دامن نیز ، در این پانزده سال چون ابر با برکتى باریده و سود رسانیده است و اینک به تناسب چشمداشتى که از آن هست ، ناچار است در سازماندهى و کارهایى که بر دوش دارد ، نگاه دوباره‏اى بیفکند و خود را براى زمانى باز هم دراز و پربار آماده سازد. این بازنگرى و دوباره سازى ، کارى ناگزیر است که سازمانها ونهادهاى جوشیده از انقلاب را در راه خدمتگذارى خویش بیشتر مى برد و کامیابتر مى سازد.

اکنون با سپاس فراوان از همه کسانى که در سالهاى گذشته در دفتر تبلیغات به تلاشهاى ارزشمند خود سرگرم بوده‏اند و آن همه فرآورده‏هاى چشم و دلنواز را به بازار اندیشه و فرهنگ فرستاده‏اند ، نیز از گردانندگان پیگیر و دلسوز آن دفتر مخصوصاً حجج الاسلام جناب آقاى عبائى خراسانى و جناب آقاى جعفرى گیلانى ، حجج اسلام جنابان آقایان: فاضل هرندى ، محمدى عراقى ، رئیس محترم سازمان تبلیغات اسلامى ، جعفرى گیلانى ، سعیدى خراسانى معاون تبلیغات مدیریت حوزه علمیه قم و سید طه هاشمى را به عنوان هیأت مدیره و جناب حجت الاسلام آقاى جعفرى گیلانى را به مدیریت اجرایى دفتر براى دو سال منصوب مى کنم .

بدیهى است که این نو آورى در سازماندهى باید نو آوریهاى برجسته‏اى را در فرآوردهاى این دفتر با برکت به دنبال داشته باشد . امید آنکه همه برادران عزیز مشمول تفضلات پرورگار متعال و مورد نظر و کمک حضرت بقیة اللّه عجل اللّه فرجه و ارواحناه فداء باشند .

سید على خامنه‏اى - 73/1/23