آموزشتفکر محورى و پژوهشگرى در آموزش [دوره 28، شماره 160-159، 1390، صفحه 316-344]
آموزههاى دینىعقلانیت و معنویت سبک ساز زندگى اسلامى [دوره 31، شماره 174، 1393، صفحه 59-102]
آیت الله سید محمد مهدی خرساناندیشه تقریبی آیت الله سید محمد مهدی خرسان با الهام از سیره فقهای فریقین [دوره 37، شماره 11، 1399، صفحه 70-85]
آیت الله سید محمد مهدی خرسانتحلیلی بر مدرسه آیت الله خویی ( با تاکید بر مکاتب آیت الله سید محمد مهدی خرسان در این مدرسه) [دوره 37، شماره 11، 1399، صفحه 102-121]
آیت الله سید محمدمهدی خرسانآیت الله سید محمدمهدی خرسان، مصحح بزرگ متون شیعی [دوره 37، شماره 11، 1399، صفحه 64-69]
ا
اباحىگرىآسیبهاى خرافه بر کیان اسلام و تشیّع [دوره 26، شماره 154-153، 1388، صفحه 17-80]
اباحىگرىچند اثر پیرایهزدا از فرهنگ دینى [دوره 26، شماره 154-153، 1388، صفحه 237-262]
ابوالحسن اصفهانىبرگى زرین از تاریخ معاصر [دوره 30، شماره 169-168، 1392، صفحه 65-84]
ابوهریرهچند اثر پیرایهزدا از فرهنگ دینى [دوره 26، شماره 154-153، 1388، صفحه 237-262]
مبلّغآیین تبلیغ براى تولید علم [دوره 28، شماره 160-159، 1390، صفحه 128-153]
متون درسىمتون درسى و نقش آن در تحوّل حوزه [دوره 28، شماره 160-159، 1390، صفحه 114-127]
مجلس مشروطهبررسى کارویژه دو خط مشروطه و مشروعه در تاریخ معاصر ایران [دوره 29، شماره 166-165، 1391، صفحه 93-104]
محققنظام تربیت محققان علوم اسلامی در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی [دوره 37، شماره 10، 1399، صفحه 30-41]
محمد مهدى شمس الدینفعالیت اجتماعى و سیاسى زن از نگاه محمدمهدى شمس الدین [دوره 30، شماره 167، 1392، صفحه 90-120]
مدرسنقد و بررسى موضع علمادر برابر تبعید و شهادت مدرس [دوره 30، شماره 169-168، 1392، صفحه 201-232]
مدرسه)تحلیلی بر مدرسه آیت الله خویی ( با تاکید بر مکاتب آیت الله سید محمد مهدی خرسان در این مدرسه) [دوره 37، شماره 11، 1399، صفحه 102-121]
مدرسه آیت الله خوییتحلیلی بر مدرسه آیت الله خویی ( با تاکید بر مکاتب آیت الله سید محمد مهدی خرسان در این مدرسه) [دوره 37، شماره 11، 1399، صفحه 102-121]
مدرنمیزگرد حوزه و نظامات علمی مدرن [دوره 37، شماره 10، 1399، صفحه 64-79]